Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ιστορικο Ιnternet Explorer

Το γεγονός ,αυτό,είχε χαθεί από το blog μου δεν ξέρω γιατί.Απλα σας το επισημαίνω (όπως σας είπα και στο μάθημα)

Πρόσφατα ,βρισκόμουν στο σπίτι μιας φίλης μου και κάναμε μια εργασία. Ψάχναμε στο internet για να βρούμε ιστιοσελίδες που θα μας βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων της εργασίας μας,ώσπου βρήκαμε μια που είχε χρήσιμες πληροφορίες.Όμως είχαμε ανοίξει τόσα πολλά παράθυρα,που κλείσαμε κατά λάθος την ιστιοσελίδα που μας ενδιέφερε και την είχαμε βρει μετά από τόση ώρα και κόπο, και φυσικά δεν θυμόμασταν το URL της, ούτε τι πατήσαμε στο google για να τη βρουμε .Η φίλη μου ,αμέσως είπε ότι θα τη βρούμε στο ιστορικό πηγαίνοντας Προβολή->Γραμμή Εxplorer ->Ιστορικό.Πατώντας ,λοιπόν ιστορικό , στην αριστερή πλευρά εμφανίζεται η περιοχή του ιστορικού. Επιλέγουμε τον χρόνο που έχουμε επισκεφθεί την εν λόγω σελίδα, και μετά εντοπίζουμε τη σελίδα και πατάμε στο σύνδεσμο της.
Πολλές φορές , μου έχει τύχει να χάσω μια σελίδα που έχω εντοπίσει είτε επειδή δημιουργήθηκε κάποιο σφάλμα και ο internet explorer έκλεισε απότομα,είτε επειδή την έκλεισα εγώ κατα λάθος,και φυσικά μετά έχανα χρόνο μέχρι να την ξαναβρώ.Απορώ με τον ευατό μου που χρησιμοποιώ τον internet explorer πολύ συχνά και δεν ξέρω κάποιες χρήσιμες λειτουργίες του.

Έτσι, λοιπόν, το έψαξα λίγο παραπάνω, και ανακάλυψα ότι αν θες να διαγράψεις το ιστορικό σου ,επιλέγεις εργαλεία και διαγραφή ιστορικού και σου εμφανίζεται ένα παράθυρο :απο όπου επιλέγεις ιστορικό και διαγραφή ιστορικού. Ο internet explorer διατηρεί τις καταχωρήσεις ιστορικού μόνο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση είναι για το διάστημα αυτό είναι 20 μέρες,αλλά έχουμε τη δυνατότητα να την τροποποιήσουμε. Συγκεκριμένα, επιλέγουμε Εργαλεία->Επιλογές internet,μετά θα εμφανιστεί ένα παράθυρο από όπου επιλέγεις γενικά και μετα στο ιστορικό περιήγησης επιλέγεις ρυθμίσεις, και επιλέγεις το διάστημα που θέλεις ο internet explorer να "θυμάται" τις σελίδες που έχεις επισκεφθεί.
Τέλος, έχω διαπιστώσει ότι πολλές φορές, ενώ υποψιάζομαι ή έχω ακούσει ότι υπάρχει πιο έξυπνος τρόπος από αυτόν που χρησιμοποιώ ,αποφεύγω να κάτσω να τον μάθω. Έτσι, απλά ταλαιπωρούμαι χρησιμοποιώντας τον συμβατικό τρόπο που ξέρω, γιατί απλά με αυτόν τρόπο νιώθω ενδόμυχα πιο σίγουρη. Δεν ξέρω …ίσως κάποτε πειστώ ότι ο χρόνος που θα αφιερώσω για να μάθω τις έξυπνες λειτουργίες(διαβάζοντας σε forums και στο help του αντίστοιχου προγράμματος),θα με βοηθήσει να κερδίσω αρκετό χρόνο. Στο κάτω –κάτω, όμως ,στο συγκεκριμένο μαθησιακό γεγονός, η λειτουργία ιστορικό ήταν αρκετά απλή, ψάχνοντας λίγο το menu του explorer.Συνήθως όμως τις απλές και βασικές λειτουργίες τις γνωρίζω. Απορώ ,αυτήν πως μου ξέφυγε!
Έκανα και screencasting για καλύτερη κατανόηση:
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου