Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

How to change Webmail's color

Η αισθητική ,σίγουρα ,επηρεάζει τη διάθεση μας.Όσον αφορά τα mail μας,αναμφίβολα ,όταν μπαίνουμε στον αντίστοιχο χώρο,όπου τα διαχειριζόμαστε, θα επηρέαζε θετικά τη διαθεσή μας , αν ο ιστοχώρος είχε το αγαπημένο μας χρώμα.Πιο συγκεκριμένα,το mail που μας έχει δώσει η σχολή ,δηλαδή το ....@uth.gr ,  όταν κάνουμε sign in στο λογαριασμό μας ,φαίνεται ενα κλασσικο άσπρο φόντο. Όμως, πριν μερικές βδομάδες που ήμουν με μια φίλη μου στα εργαστήρια,και διαβάζαμε τα mail της, παρατήρησα ότι ο χώρος των mail της είχε μια μωβ ταπετσαρία.Αμέσως σκέφτηκα "τι τέλειο θέλω και γω!".Οπότε με βοήθησε να αλλάξω  τη δικιά μου ταπετσαρία.Εκείνη τη στιγμή δεν πρόσεξα πως έκανε την αλλαγή.Έτσι, μετα από καιρό,βαρέθηκα την ταπετσαρία που είχα και ήθελα να την αλλάξω.Έλα ,όμως, που δεν θυμόμουν τον τρόπο και όλο αμελούσα να κάτσω να το ψάξω.Ώσπου αυτές τις μέρες με καταλήψεις και δεν συμμαζεύεται ,είχα χρόνο για χάζεμα.Έτσι, άρχισα να ψάχνω.Το μόνο που θυμόμουν ήταν ότι για να αλλάξεις το theme του webmail σου,πρέπει αρχικά να μπείς στις επιλογές (οθόνη πάνω κέντρο).Μπήκα λοιπόν στις επιλογές ,και δοκίμασα όλες τις επιλογές που είχε, αλλά δεν βρήκα τίποτα.Μετά , όμως παρατήρησα ότι πάνω δεξιά(αφού μπεις στις επιλογές),λέει edit by(Address Book , Horde ,Mail ).Εγώ ,καθώς πατούσα επιλογές ,έμπαινα by default στις επιλογές Address Book, ενώ έπρεπε να μπω στο edit by Ηorde,όπου το βρήκα.Συγκρiμένα ,μπήκα στις Επιλογες -> edit by Horde->Display options,και μετά επιλέγω το χρώμα στο πεδίο select your color scheme.H ποικιλία των χρωμάτων είναι σχετικά μεγάλη.

Έκανα και screencasting για καλύτερη κατανόηση:


H αλήθεια είναι ότι έχασα πολυ χρόνο ,για να ανακαλύψω ότι μπορούμε να ρυθμίσουμε τις επιλογές κατα κατηγορία(Address Book , Horde ,Mail ).Μα ,πως δεν έβλεπα αυτό το κουτάκι που έλεγε edit by.Μάλλον ο πυρετός έφταιγε...και κοιμόμουν λίγο όρθια παρά έψαχνα με συγκέντρωση.Οπότε ,μάλλον καλό είναι να μην ψάχνουμε ,όταν είμαστε καταβεβλημένοι.Επιπλέον , τώρα που το σκέφτομαι ,κατα τι διάρκεια του ψαξίματος,σκεφτόμουν άλλα πράματα(Πόσες μέρες έχουμε για τις διακοπές Χριστουγέννων ; και άλλα άσχετα πράματα... )και μάλλον ήταν και αυτός ένας παράγοντας καθυστέρησης.Τέλος ,ίσως οι περισσότεροι από τους συμφοιτητές μου το γνωρίζουν.Εγώ ,όμως δεν το γνώριζα και ενθουσιάστη-
κα με την ιδέα να μπορώ να εναλλάζω τα χρώματα στα mail μου .Μπαίνω και σχεδόν κάθε μέρα στα mail μου ,οπότε είναι ωραίο να μπορώ διαμορφώνω αισθητικά ,όπως θέλω!Επιπλέον, το webmail μου τραβάει ζόρια.Αλλάζει από μόνο του τις ρυθμίσεις.Ενω ήταν μια χαρά,δεν εμφανίζει  τα νεα μηνύματα που έρχονται με κάποια σειρά ,αλλά τα βγαζει όπου να ναι.Δεν ξέρω πως άλλαξε αυτό.Τις επόμενες μέρες θα το ψάξω το θέμα.

1 σχόλιο: