Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Εμφάνιση μη ασφαλή στοιχείων στον internet explorer

Ήταν σαββατόβραδο και δυστυχώς έμεινα σπίτι για να κάνω μια εργασία για ένα μάθημα. Το θέμα της εργασίας απαιτούσε χρήση javascript .Για όσους ξέρουν javascript χρησιμοποιούσα το event onload(αυτό το event χρησιμοποιείται όταν ο χρήστης εισάγεται στην ιστιοσελίδα) στο body() και περίμενα μόλις φόρτωνε η σελίδα να εμφανίσει το αντίστοιχο παράθυρο διαλόγου(που εμφανίζει welcome) που είχα ρυθμίσει να εμφανίζεται ,καθώς χρησιμοποιώ τη συνάρτηση alert.Παρένθεση--> να αναφέρω πληροφοριακά, ότι τα events είναι :όπως το mouseclick ,η φόρτωση μιας ιστιοσελίδας κ.τ.λ Έλα ,όμως που δεν εμφανιζόταν το παράθυρο διαλόγου, όταν φόρτωνα την ιστιοσελίδα .Οπότε σκεφτόμουν ότι κάποιο λάθος θα είχε ο κώδικας μου. Συνεπώς τι άλλο να έκανα ,διάβαζα από το www.w3schools.com καλύτερα την javascript ,πιστεύοντας ότι κάτι κατάλαβα λάθος από τη θεωρία και δεν τρέχει το πρόγραμμα μου. Μετά από αρκετή ώρα, παρατήρησα στον internet explorer ,όπου φόρτωνα το αρχείο html, ότι είχε μια προειδοποίηση σε κίτρινο φόντο «Για την καλύτερη προστασία της ασφάλειας σας, ο internet explorer έχει περιορίσει σε αυτήν την τοποθεσία την εκτέλεση δέσμης ενεργειών ή στοιχείων ελέγχουActiveX που θα μπορούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στον υπολογιστή σας. Καντε εδώ κλίκ για επιλογές…». Δεν κατάλαβα τα στοιχεία activeX τι είναι., αλλά σ αυτό το κίτρινο πλαίσιο είχε επιλογή Χ, δηλαδή για να σβήσω αυτήν την προειδοποιήση . Την έσβησα ,λοιπόν ,την προειδοποίηση αλλά δεν έγινε τίποτα, καθώς δεν εμφανιζόταν το παράθυρο διαλόγου(με το welcome ).Σκέφτηκα μήπως στο mozilla δεν έχω πρόβλημα , αλλά ο υπολογιστής δεν είχε(που να το κατεβάζω τώρα σκέφτηκα).Ώσπου πάτησα ένα αριστερό κλικ πάνω στην κίτρινη προειδοποίηση που προανέφερα και μου εμφανίζεται επιλογή «Να επιτρέπεται αποκλεισμένο περιεχόμενο»,και μετά ένα παράθυρο διαλόγου που έλεγε αν είμαι βέβαιος ότι θέλω να επιτρέψω σε αυτό το αρχείο να εκτελέσει το περιεχόμενο και επιλέγω Ναι. Και…..επιτέλους το πολυπόθητο παράθυρο εμφανίστηκε !!Αμήν!



Αν είναι δυνατόν που να φανταστώ ότι το πρόβλημα μου δεν ήταν εξαιτίας του κώδικα που έγραφα ,αλλά από κάτι άλλο .Έχασα πολύ χρόνο ,αλλάζοντας τον κώδικα μου πολλές φορές και φυσικά το παράθυρο δεν εμφανιζόταν, αφού δεν έφταιγε ο κώδικας. Διαπίστωσα, ότι κάποιες φορές δεν σκέφτομαι διπλωματικά, και κολλάω. Για παράδειγμα, στο συγκεκριμένο μαθησιακό γεγονός ήμουν πεπεισμένη ότι ο κώδικας μου έφταιγε, και δεν έψαχνα την αιτία του προβλήματος αλλού. Οπότε ,μάλλον δεν πρέπει να κολλάμε και να λέμε ότι σίγουρα «αυτό φταίει » ,αλλά να ψάχνουμε πολύπλευρα. Επειδή ,όμως ,πρέπει να βλέπουμε και τη θετική πλευρά, όλος αυτός ο χρόνος που έχασα ,δεν πήγε χαμένος, καθώς έμαθα πολλά για τη javascript ,καθώς άλλαξα πολλές φορές τον κώδικα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου