Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

embedded video σε html από you tube

Αυτό το μαθησιακό γεγονός,είχε χαθεί από το blog μου και απλά το ξαναβγάζω.

Για να κάνω πιο ολοκληρωμένα τα μαθησιακά μου γεγονότα επιχείρησα να κάνω screencasting.Προσπάθησα να κατεβάσω το camtasia.Αφού το εγκατέστησα ,έκανα τα διαδικαστικά ,δηλαδή record κ.τ.λ και αποθήκευσα το βίντεο που τράβηξα .Προσπάθησα να σκεφτώ έναν τρόπο πώς να ανεβάσω το video που τράβηξα στο blog μου. Πήγα στο blogger έκανα νέα ανάρτηση και μετά πάτησα ένα εικονίδιο που αναφέρεται στην εισάγωγη video ,και κατόπιν εμφανίστηκε ένα παραθυράκι για αναζήτηση video από αρχείο. Το upload όμως του video αργούσε πάρα πολύ. Έτσι σκέφτηκα να ανεβάσω το βιντεάκι στο you tube.Έκανα λοιπόν λογαρισμό you tube ,και στη συνέχεια προσπάθησα να ανεβάσω το βιντεο ,αλλά δεν ανέβαινε. Μάλλον ,επειδή είχε κατάληξη .camrec(προφανώς κάποια μορφη αρχείου camptasia).

Προς μεγάλη μου ανακούφιση ,παρατήρησα ότι υπάρχει η επιλογή στο camtasia produce and share(βλέπε βίντεο) Από όπου μπορείς να κάνεις share σε you tube και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα,blog κ.τ.λ. Προσοχή!! Όταν επιλέξεις produce and share,θα σου εμφανίσει μια προειδοποίηση «you must drag and drop the video to timeline».Έτσι κάνεις drag and drop το βίντεο στην κάτω μεριά του παραθύρου του camtasia όπου είναι το timeline.Μετά θα σου ζητήσει τίτλο ,περιγραφή, και tags για το video ώστε να το βρεθεί πιο εύκολα στο you tube,αν κάποιος κάνει αναζήτηση. Γίνεται η μεταφόρτωση στο you tube.Εμένα ,όμως μου εμφάνισε error και μου εμφανίστηκε ένα παράθυρο για να κάνω save το produced video ή delete video. Επέλεξα save ,και το αρχείο αποθηκεύτηκε σε μορφή mp4 . Προς στιγμή σκέφτηκα ότι πάει δεν πρόκειται να καταφέρω να ανεβάσω το video στο you tube, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως τώρα αν μπω στο youtube και κάνω μεταφόρτωση ,μπορέσει να γίνει μεταφόρτωση .γιατί τώρα είναι σε μορφή mp4. Τελικά ,μέσω you tube ,μεταφορτώνοντας το αρχείο mp4 ,η διαδικασία πέτυχε.!!! Επιτέλους ,δηλαδή, γιατί τα είχα δοκιμάσει όλα!

Κάποια στιγμή που ξαναδοκίμασα να ανεβάσω video μέσω camtasia στο youtube δεν μου εμφάνισε error.Σε αυτήν την περίπτωση , αφού γίνει το upload στο youtube,σου ανοίγει αυτόματα μια ιστιοσελίδα με το video στο youtube.(βλέπε video).

Εγώ όταν επέλεξα να κάνω share to youtube μεσω του camptasia,μου εμφανίστηκε κάποια στιγμή error όπως προανέφερα. Κάποιος άλλος ,όμως μπορεί να μην αντιμετωπίσει ,οι οδηγίες για μεταφόρτωση στο you tube μέσω του camptasia βρίσκονται στο εξής video που το έκανα με screencasting:

Αφού το βίντεο ανεβεί στο you tube,επιλέγοντας ενσωμάτωση και copy τον κώδικα html ,και paste στην επεξεργασία html του blogger , δημοσιεύουμε το βιντεάκι στο blog μας(το περιγράφω σε προηγούμενο μαθησιακό μου γεγονός)

.
Επειδή μου εμφανίστηκαν πολλά απρόοπτα ,μου φάνηκε λίγο πολύπλοκη η όλη διαδικασία. Όμως ,αν όλα κυλήσουν ομαλά, χωρίς errors κτ.λ.τότε η διαδικασια είναι σίγουρα εύκολη. Γενικά ,πληροφορίες για να βρω πως ανεβάζω video youtube μέσω camtasia ,έψαξα στο google και βρήκα πιο εύκολα τη λύση στο πρόβλημα μου. Σκέφτηκα να τα παρατήσω σε κάποιο σημείο ,ειδικά εκεί που η μεταφορτωση μέσω camptasia μου εμφάνισε «an error occured»,αλλά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου