Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Πρόβλημα στο messenger(MSN)



Αυτό το Σαββατοκύριακο , λοιπόν, ήθελα να μπω οπωσδήποτε στο msn, για να ανταλλάξω αρχεία και να μιλήσω σε μια φίλη μου για μια εργασία. Κάθε  φορά, όμως, που προσπαθούσα να μπω μου εμφάνιζε ένα παράθυρο που έλεγε ότι «δε γίνεται να πραγματοποιηθεί η είσοδος στο msn», και ότι «πιθανώς δεν είστε συνδεδεμένοι στο internet», και είχε ως βασικό τίτλο «αντιμετώπιση προβλημάτων». Οπότε, προφανώς, σκέφτηκα ότι, μάλλον, δεν είμαι συνδεδεμένη στο internet. Έλεγξα την πρίζα του τηλεφώνου, κι ήταν συνδεδεμένη. Έκανα κι επανεκκίνηση του Rooter. Τίποτα…
Δε μπορούσα να καταλάβω τι έφταιγε…Επιχείρησα να απεγκαταστήσω τον messenger και να τον εγκαταστήσω ξανά. Δυστυχώς, όμως, πάλι μου έβγαζε το ίδιο παράθυρο, κάθε φορά που επιχειρούσα να κάνω είσοδο στο msn. Σκέφτηκα, ότι, ίσως δεν θυμάμαι καλά το passsword (άνθρωπος είμαι με  τόσους λογαριασμούς πόσα passwords να θυμάμαι πια). Το άλλαξα, λοιπόν, αλλά πάλι η είσοδος στο msn ήταν αδύνατη.
Είχα εξετάσει όλα τα πιθανά σενάρια! Αναλογίστηκα, ότι ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα απ’ την εταιρεία που παρέχει το messenger, και σκέφτηκα να το παρατήσω…Έδωσα, όμως, μια τελευταία ευκαιρία στον εαυτό μου , κι έψαξα στο Google, βάζοντας ως κλειδί τις λέξεις «αντιμετώπιση προβλημάτων στον messenger»(διότι αυτό μου εμφανιζόταν στο παράθυρο κάθε φορά που έκανα είσοδο).Βρήκα, λοιπόν, μια χρήσιμη ιστοσελίδα, που έλεγε, τα πιθανά σενάρια. ΄Ηταν  και πολλά και βαριόμουν να τα διαβάσω ,αλλά ευτυχώς το πρώτο σενάριο μου έδωσε τη λύση. Το πρώτο σενάριο, έλεγε, να ελέγξουμε την ημερομηνία στον υπολογιστή μας, γιατί μπορεί να είναι λάθος, κι αυτό εμποδίζει την είσοδο στον messenger.Πάω λοιπόν, να δω την ημερομηνία στον υπολογιστή, και ήταν λάθος “17 Δεκεμβρίου” ενώ κανoνικά έπρεπε να ήταν “26 Νοεμβρίου”. Την αλλάζω, λοιπόν, και ξαναεπιχειρώ να μπω στο msn.Η είσοδος πέτυχε! Ποτέ δε θα μπορούσα να φανταστώ ότι έφταιγε η ημερομηνία. Και ακόμη απορώ πώς γίνεται η ημερομηνία να συνδέεται με το msn!Δε θα το εύρισκα με τίποτα, αν δεν το διάβαζα σ’ αυτό το site.
      Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω, ότι οι συλλογισμοί μέχρι να οδηγηθώ στη λύση, ήταν σωστοί και λογικοί. Σκέφτηκα, πρώτα όλες τις πιθανές αιτίες του προβλήματος κι αφού εξάντλησα όλα τα περιθώρια, έψαξα στο google κι όντως ήταν κάτι που δε θα το εύρισκα μόνη μου. Ίσως, όλη αυτή η διαδικασία που περιέγραφα μαθησιακά γεγονότα, με έκανε να οργανώνω πιο σωστά τη ροή των βημάτων για να αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα(ή να μαθαίνω ένα λογισμικό)
Στο μέλλον, κάποια στιγμή, μόλις βρω ελεύθερο χρόνο, θα ψάξω να βρω τι σχέση έχει η ημερομηνία με το msn.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου